Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Har vært flink og gått ned 5,3 kilo på nesten 2 uker. Jeg har lovt meg selv belønning ved hver 5 kilo, så i dag var det klart for belønning. Fant en nydelig topp på b-young til 499 jeg gjerne ville kjøpe meg. Da brøt mannen min inn og mente at dette var bare tøys og tull siden jeg skulle ned mer i vekt:( Ble ikke noe belønning på meg selv, istedenfor føler jeg meg bare trist og misslykka spesielt når mannen poengterte at jeg ikke behøvde noe klær enda.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Sånne idioter bør man jammen ikke la seg styre av! Kjøp toppen mandag og ta deg en tur ut neste helg for å se om du virker på andre mannfolk. Hjelper på selvsikkerheten å få noen bekreftelser! Flink har du vært
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Uffda ;( Men han mente det nok ikke slik det kom ut. Det virker jo lite fornuftig når du raser så fort ned som du har gjort (flink du er!!!) å kjøpe klær hvis du har tenkt å fortsette mye ned, noe jeg antar du har tenkt siden du skal finne en belønning for hvert femte kilo. Hva med å finne en belønning som f.eks å bestille en time med aromamassasje, noe flotte hudprodukter, sminke eller den typen ting? Krølltang, noe annet elektrisk? Han mente helt sikkert ikke at du ikke fortjente belønning, bare at du er så flink at du sikkert ikke rekker å bruke den toppen så lenge, så kanskje noe annet er lurere:)
Gjest Antarctica Skrevet 19. februar 2011 #6 Skrevet 19. februar 2011 Hadde jeg også! Som om mannen kan nekte henne å kjøpe seg en topp, da er han jo en hustyrann!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #7 Skrevet 19. februar 2011 Ser absolutt poenget hans meg å ikke kjøpe klær hvis du planlegger å gå ned mer i vekt! Det er jo bortkastet hvis toppen ikke passer om en måneds tid:) Bruk heller pengene på velværeprodukter, masasje, tur til frisøren, en tur på kino etc etc
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #8 Skrevet 19. februar 2011 Det spørs helt hvorfor han sa det. Ta et eksempel. Om mannen min ville kjøpe seg en ny mobil selv om han sparte til en mye dyrere, så hadde jeg sagt nei hvorfor kjøpe en nå når du alikevel sparer penger til den mobilen du egentlig ønsker deg. hehe..dårlig eksempel men du skjønner nok hva jeg mener. Synes heller du bør belønne deg med spa,kino,frisør slike ting..og heller kjøpe klær når du er kommet ned i ønsket vekt:) MEN hvis mannen din ikke mener du skal få belønne deg med noe, at han bare ikke vil du skal bruke penger så stiller saken seg i et helt annet lys! Da er han rett og slett frekk, uomtenksom og gjerrig.!!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #9 Skrevet 19. februar 2011 Han har jo et poeng da! Men lar du være å kjøpe noe fordi mannen sier nei? Bestemmer han liksom over deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå