Silja FullFres McQueen Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 http://damnyouautocorrect.com/category/best-of-dyac/ Jeg ler så jeg griner hver eneste gang! (Klarer ikke lese alle på en kveld, til det ler jeg for mye. Får faktisk vondt i magen...
Trollmor m/ trolljente Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 nå har jeg og VONDT i magen, hahahahahahaha *tørker tårer og prøver å få pustet normalt*
Trollmor m/ trolljente Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 HVORFOR linket du dette?! har kommet til side 21, og jeg måtte lukke siden nå for jeg KLARER ikke mer hehehehe
Silja FullFres McQueen Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2011 Hehehehe =D Fordi det er så morsomt at det MÅ deles! Må lese i etapper jeg og.. Makter ikke lese alt på en gang.. Sitter klar med tørkepapir til å tørke lattertårer med, når jeg setter meg ned for å lese.. ;D
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 19. februar 2011 #7 Skrevet 19. februar 2011 Å, herregud som jeg ler;) Prøver å forklare mannen min som sitter i den andre sofaen hva som er så morsomt, men knekker sammen før jeg kommer til poenget mens tårene spruter. Mannen min sin kommentar: "Nå er det på tide at du går og legger deg"........!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 19. februar 2011 #8 Skrevet 19. februar 2011 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
♡ A & E ♡ Skrevet 20. februar 2011 #9 Skrevet 20. februar 2011 Må ta en pause, ler på meg magekrampe og barna begynner å lure på hvorfor mamma griner (ler så tårene triller)
Silja FullFres McQueen Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 21. februar 2011 Hehehe, morsomt å se at det ikke bare er meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå