Gå til innhold

Lyst til å le litt? =D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå har jeg og VONDT i magen, hahahahahahaha *tørker tårer og prøver å få pustet normalt*

Skrevet

HVORFOR linket du dette?! har kommet til side 21, og jeg måtte lukke siden nå for jeg KLARER ikke mer hehehehe

Skrevet

Hehehehe =D Fordi det er så morsomt at det MÅ deles! ;)

 

Må lese i etapper jeg og.. Makter ikke lese alt på en gang.. ;) Sitter klar med tørkepapir til å tørke lattertårer med, når jeg setter meg ned for å lese.. ;D

Skrevet

Værsågod ;)

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Å, herregud som jeg ler;)

Prøver å forklare mannen min som sitter i den andre sofaen hva som er så morsomt, men knekker sammen før jeg kommer til poenget mens tårene spruter.

Mannen min sin kommentar: "Nå er det på tide at du går og legger deg"........!

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

Skrevet

Må ta en pause, ler på meg magekrampe og barna begynner å lure på hvorfor mamma griner (ler så tårene triller) :D

Skrevet

Hehehe, morsomt å se at det ikke bare er meg! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...