Gå til innhold

Hvor mange har du elsket og hvor gammel er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har elsket to ( vært veldig forelsket maaange ganger), og er 37 år.

Han første jeg elsket møtte jeg igjen i fjor etter 12 år. Såå rar opplevelse...

Er lykkelig gift i dag da. :)

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri elsket noen, bortsett fra min morfar (men ikke på den måten som du sikkert tenker på)

Skrevet

2. vil egentlig si ingen siden jeg blir kvalm av tanken på de nå... men jeg har vel elskET dem en gang..... jeg er 24...

Skrevet

2 stk Er 25år

ungdoms kjæresten og mannen min!

Begge betyr masse for meg!

Skrevet

Kun en og han har vært mannen min i over 20 år nå.

Skrevet

Er også 37 år og har kun elsket to stk, til tross for mange forhold, både korte og lengre.

Skrevet

Er 39 og tror jeg har elsket 3. Det er i alle fall bare 2 jeg tenker på med varme den dag i dag, i tillegg til ham jeg er sammen med nå. Men jeg har vært stupende forelsket flere ganger, og har vært involvert i 3 samboerskap

Skrevet

Er 25 år og har kun elsket forloveden min.

Vi har vært sammen i 7 år nå.

Skrevet

Jeg er 36 og har vært forelsket i og elsket en mann.

Skrevet

Jeg er 26 og har elsket to, selv om jeg har hatt tre kjærester. (Var veldig ung den første gangen, og visste ikke bedre.) Min første kjærlighet døde i en ulykke, og den andre jeg har elsket er min nåværende samboer.

Ellers har jeg vært betatt en 4-5 ganger utenom da.

Skrevet

27år

Har vært i ett forhold før det jeg er i nå. Jeg og samboer nå har vært sammen i snart 6 år. Hadde en jeg var sammen med i 9måneder når jeg var 20..jeg vil påstå jeg elsket han ja..

Så 2 stk blir det da.

Skrevet

Jeg elsker jo mine barn :)

Ellers har jeg vel elsket 2 menn. Og gjør det vel enda, selv om jeg ikke kan være sammen med noen av dem. Ene er gift med en flott kvinne, og andre er bare gift for meg ;)

Skrevet

Tror jeg må si 3.

Min første store kjærlighet i min ungdom;), min eks-kjæreste og min mann.

Forelsket og betatt har jeg ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært:)

Skrevet

Glemte min alder. Jeg er 40.

nn 22:26

Skrevet

Jeg er 27 og har vel elsket to menn. Den ene er ungdomskjæresten min og den andre mannen jeg var gift med. Har vært forelsket flere ganger og trodd at jeg elsket da.

Eller hva er egentlig å elske noen? Vet ikke om jeg har funnet det ut ennå og er usikker på om jeg kan elske noen for alltid, foruten om barna mine.

Skrevet

3, 27 år. Ene er jeg forlovet med.

Skrevet

Jeg er 38 og har elsket en eneste mann.

Forelskelser har jeg derimot hatt flere av......

Skrevet

Jeg er 22år og elsker 3

Min mann

min sønn

og babyen i magen :)

Skrevet

det kommer jo an på hva man legger i å elske.. enten har jeg aldri elsket, eller så elsker jeg ... flere.

jeg velger meg det siste.

to -tre menn kansje..

og ellers barnet mitt, nære venner og familie... på en uromantisk måte selvfølgelig... hehe.

jeg tenker at kjærlighet er å ha intens godhet for noen, som ikke forsvinner, som ikke bunner i noen egoisme.

jeg har jo vært forelska mange ganger.. forelskelse er jo mer ei eiesyk greie... hatt et forhold som varte i ti år, ellers er jeg ( desverre, kanskje) ikke noen "kjærestejente". jeg har møtt flere jeg har dypere følelser for.. det er rart med det. noen forsvinner fra hjerte og sinn etter en stund, andre flytter inn og blir værende.

jeg er 31

Skrevet

jeg har kun elsket en, og det er mannen min som jeg har vært sammen med i 8år, og gift med i snart et år :)

Skrevet

Jeg er 23 og har elsket to. Jeg og min eks var sammen i nesten fire år, bodde sammen i ett år og elsket hverandre høyt. Han er fremdeles en god kompis av meg. Nå er jeg sammen meg en nydelig jente som jeg har elsket siden ifjor sommer. :D

Skrevet

To stykker.

Min store første kjærlighet elsket jeg fra jeg var 13 til jeg var 24 år, vi var litt til og fra kjærester i tenårene, men skikkelig sammen fra vi var ca 18 til 23 år. Var helt sikker på at vi skulle bli gamle sammen, men sånn ble det ikke. Hadde tidenes kjærlighetssorg etter bruddet og elsker han på en måte enda, vil alltid bry meg om han og han har en helt spesiell plass i hjertet mitt. Vet han føler det samme for meg også, men vi har liten kontakt, kanskje noen ord hvert fjerde år eller noe.

Så er det han som ble mannen min. Vi har vært sammen i nesten 14 år nå og han er fremdeles den eneste jeg vil ha. Ville aldri byttet han ut, han er en fantastisk far og en flott ektemann, vi har det kjempefint sammen.

Betatt og forelsket har jeg vært flere ganger da..

Nærmer meg 38 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...