kinaputten Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Bor i spania og ikke så mange nordmenn her jeg bor. Så da jeg hørte en dame med 3 barn snakke norsk idag, løp jeg bort som en gærning og spurte om hun bodde her Men nei, det gjorde hun ikke og der stod jeg som en eller annen desperat torsk og visste ikke helt hva jeg skulle si etter det, så det ble bare hadet bra og ha en god ferie du Blir litt tullete når man bor i eksil........
therehag Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 hehe, jeg gjorde akkurat det samme da jeg bodde i texas! det var en del nordmenn der da, men ikke der jeg bodde. Man blir litt tullete ja, men leenge leve skype;-)
kinaputten Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2011 utrolig hvor lite som skal til for at man overfaller sine landsmenn bare fordi man er i utlandet Mitt neste "stalker" øyeblikk blir på fredag, da skal jeg i en baby gruppe hvor jeg har hørt rykter om at det finnes en annen norsk jente med en baby. Hun bør være der når jeg kommer altså....
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Haha, synes jeg ser uttrykket hennes;) Har forresten en litt morsom historie fra når jeg bodde i utlandet. Hadde en venninne på besøk, og vi snakket norsk til hverandre når vi var ute på shopping. Det var ikke i våre tanker at noen andre der kunne norsk, så dummet (og unge... 15 år!) som vi var kommenterte vi folk rundt oss. Ja, ganske så tåplig egentlig. Det gikk en ... tja, hva skal man kalle henne... ufresh dame foran oss, og vi snakket oss i mellom om henne. Og etter cirka 1 minutt snudde hun seg mot oss, og sa: "Dere er ikke så jævla pene dere heller akkurat", og gikk! Gjett om vi stod igjen med haka nede på knærne;) Ikke akkurat der vi hadde forventet å treffe en annen nordmann... hehe!
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 hvor bor du? jeg bor i fuengirola med mann og to barn..og jeg leter alltid etter norske venner
kinaputten Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2011 Da bor jeg jo ikke så langt fra deg, Estepona. Er ofte i Fuengirola for å handle litt hos slaktern i centro idea og bakern nede ved norsk forening. Hvor lenge har du bodd her og hvor mange barn har du? Jeg er nybakt mor til en liten gutt på snart 4 mnd også har jeg en stor jente på 19
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 20. februar 2011 #7 Skrevet 20. februar 2011 jeg har bodd her siden 2004 og barna er 4 og 3 naa. Jeg bor rett ved feriaplassen, ikke langt fra den norske forening og svenske skolen. Kankje vi kunne treffes en dag du er i byen? JEg har ikke bil og kommer meg aldri til Estepona dessverre, mannen jobber hele dagen og kan kke kjoere meg heller. Hvor lenge har du bodd her da? Er mannen din norsk ogsaa? min er halvt engelsk og halvt spansk
kinaputten Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2011 Hei, vi har bodd her i 8 år og mannen min er dansk. Send meg en pm med ditt nr, så kan jeg si fra neste gang jeg er i ditt område. Kjenner du forresten til kiropraktor Mogens Dahl i fuengirola?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå