Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Hva må jeg tenke på iforhold til ei på 5 år? Har veldig lyst på dverghamster igjen, hadde det da jeg var mindre og forøvrig igjen voksen og syntes dette var stas.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Kjøp heller en vanlig hamster. De er lettest å få tamme. Alle avarter er verre å temme.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Kjøp en sibirsk vinterhvit, også kalt perlemorshamster. De er veldig sosiale og lette å få tamme. Se etter en i flokken som er nysgjerrig men som ikke er hissig og freser. Ha buret stående et sted der dere er. Vår hamster bor på kjøkkenet. der kan den følge med på det som skjer, og våkner gjerne og vil ut når vi spiser frokost og middag. En femåring bør ikke holde på med hamsteren alene. De er lynkjappe, såpeglatte og tåler ikke å ramle ned fra hendene hennes. Når jeg har yngre barn på besøk som gjerne vil hilse på hamsteren, så setter vi oss gjerne på badegulvet slik at hamsteren selv kan få klatre på dem om den vil. Forbered henne på at den ikke lever veldig lenge, men at det er masse kos og moro mens den er her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå