Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Har vært utdannet sykepleier i 4 år nå og jobbet 70% som det. sykepleier er ikke nor jeg hadde spesielt stort ønske om å bli, men det var det beste alternativet jeg kunne komme på da. Har fremdeles ikke noe anelse om hva annet jeg skulle valgt så er ganske fornøyd sånn sett da :-p Men det er så stress å få kabalen til å gå opp med denne turnus jobbingen! Mannen har begynt å jobbe på sjøen å er MYE vekke og da er jeg så avhengig av barnevakt hver 3 helg fre-søn og en kveld i uka. Og det er stress! Ikke familie i nærheten og bor langt (1mil) fra folk. Og ikke akkurat drømme føret opp her inni mellom :-/ det er ingen andre jobber å få som spl og jeg har prøvd å få færre kvelds vakter uten hell :-( det er stressende å være avhengig av å måtte bytte vakter m kollegaer og spørre folk om barnevakt :-( Å egentlig trenger jeg ikke jobbe nå som mannen tjener såpass bra- vi har i tillegg et småbruk med kjøttgeiter som må mates å passes på i tillegg når man er vekke. Han begynte i denne jobben for et år siden og det lengste han har vært hjemme om gangen siden det er 2,5 uker :-(
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Ja, slutt. Evnt selg i det minste geitene..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Hvorfor i all verden begynte mannen din på sjøen når du jobber turnus?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Heia Jeg er også sykepleier, men jeg har gitt opp den kabalen. Er alene med barn så det er umulig for meg å jobbe turnus eller dagvakter som begynner kl 0730. Og ikke er jeg fornøyd med yrket heller.. Det er utrolig vanskelig å få dagjobb som sykepleier, uten en videreutdanning. Trust me, jeg har forsøkt. Det jeg gjør nå er å begynne med ny utdanning, og håper jeg kan kombinere de to til noe levelig. Vet du, ta et parf måneders ulønnet permisjon fra jobben og test det ut!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Siden dere ikke er avhengig av din lønn og du ikke trives ville jeg prøvd videreutdanning.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #6 Skrevet 19. februar 2011 Slutt i jobben, sats på flere geiter! Og høner, det er lett å få solgt egg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå