Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Påstand fra en kompis: "Det finnes ingen damer over 25 år som kan kalles søte. Vakre, pene, joda, men ikke søte." Dette synes jeg er veldig bastant, så altså - hvor gammel er den eldste søta dama dere vet om?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Jeg er 33 og søt Jeg er ikke pen eller vakker, men søt!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Jeg er 39 og har ALDRI vært søt! Ikke siden 6-årsalderen!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Til man blir gammel og skrukkete, vel!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Eldste jeg kjenner som er søt er 85,men det teller kanskje ikke. Så jeg sier ho på 42. Kompisen din,han er 23 han?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #6 Skrevet 19. februar 2011 det kommer vel an på øynene som ser... jeg kjenner menn på 40 som er fantastisk søte også jeg da.. hihi
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #7 Skrevet 19. februar 2011 Jeg kjenner ei dame på over 80 år som er søt, men da blir det vel en kombinasjon av personlighet og utseende vil jeg tro, hun er en skikkelig søt gammel dame. En fremmed dame på gata som jeg ikke kjenner personligheten til er vel søt til de passerer 20 kanskje, etter det ville jeg nok brukt et annet ord, pen kanskje? Er nesten 40 år selv da.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #8 Skrevet 19. februar 2011 Jeg er 27 (snart 28) og blir fortsatt kalt for søt, senest på torsdag Meeeeen... jeg er temmelig ung ut. Ble faktisk spurt etter leg da jeg kjøpte øl! :-O
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #9 Skrevet 19. februar 2011 Det finnes jo sååå mange søte gamle damer, og da mener jeg oldemor gammel =)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #10 Skrevet 19. februar 2011 Neppe det kompisen mener. Gamle damer og barn er søte på en ikke-seksuell måte (med mindre man er helt skrudd!).
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2011 #11 Skrevet 20. februar 2011 Jeg tenker vel helst på det rent utseendemessige, og da kanskje først og fremst på mennesker man ikke kjenner særlig godt. Flere synspunkt? HI
meg & to små vampyrer Skrevet 20. februar 2011 #12 Skrevet 20. februar 2011 Jeg er 30 og er søt, ikke pen. Ifølge de fleste, utenom mannen min da, men han er ikke objektiv.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. februar 2011 #13 Skrevet 20. februar 2011 Men forresten, jeg er også en av de som får barnebillett på bussen og blir spurt om leg på polet osv fremdeles. Så jeg ser vel egentlig bare yngre ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå