Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Vet at noen føler seg truffet.. men hvorfor? Samme om det er innover eller utovertiss? Personlighet som teller mest.. ikke kjønn?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Jeg er gravid med nr 2, har jente fra før. Jeg tenker at det hadde vært veldig hyggelig med en gutt nå for mannen min sin del, mens det hadde vært best for jenta vår om vi fikk ei jente til. For meg er det det samme ettesom jeg allerede har fått jenta mi ;-) Av venninnene mine som har både bror og søster, har samtlige et mye nærere forhold til søsteren sin enn til broren nå når de er voksne. Selv har jeg en søster og har aldri savna noen bror.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Tror ikke alle streber etter en av hvert kjønn hvis det er det du prøver å antyde.. Men ser ut som flesteparten her streber etter å få jente, noe jeg har to av og er fornøyd med det. Men personlighet som teller mest? Hva om du ikke liker ditt barns personlighet da? Jeg ville heller sagt at jeg er glad i barna mine uansett kjønn og personlighet.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Hos oss så ønsket jeg meg gutt, mens mannen ønsklet seg jente. Litt uvanelig ja... Men vi fikk gutt, og elsker han begge over alt på jord. Skuffelsen til mannen var over på en dag. Han var bare så sikker på at det var en liten jente han skulle få :-) Men jeg håper selvsagt på å få en jente en gang i tiden, og kanskje en gutt til :-D
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Vi har også en av hver, og stopper der. Jeg har alltid ønsket meg tre gutter, så etter gutt nummer en var det et sjokk da jenta kom, var 110% sikker på at lille i magen var en gutt. Nå vil ikke mannen ha fler, så jeg får aldri mine tre gutter... Men men like hyggelig med en av hver og, også slipper vi å bygge på her, for vi har bare tre soverom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå