Gå til innhold

Er det bare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som synes det er helt uhørt at en 12 år gammel jente får lov til å sove over hos kjæresten sin som er noen år eldre?.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine døtre vil ikke få lov.

Skrevet

Spør du meg er det omsorgssvikt!

Skrevet

HI her. Vil ikke kalle det omsorgssvikt, men synes det er veldig naivt å tro at det ikke vil skje noe. Greit nok at man ikke kan overvåke dem 24t i døgnet, men man trenger vel heller ikke å oppmuntre og nesten gi dem tillatelse til å gjøre ting som slettes ikke er passende i den alderen!

Skrevet

ho ho ho, ikke noen overnatting hos kjærester før de er 16, og ja jeg vet at man kan ha sex når som helst på døgnet ellers.

Skrevet

Samme som 18.13

Du sier ikke noe om hvor gammel denne gutten er, men er han kan faktisk bli dømt for å ha sex med en mindreårig. Slik jeg ser det er det omsorgssvikt fra begge sett med foreldre! Foreldre har ansvar for sine egne barn, og dersom du vet at jenta di på 12 år er seksuell aktiv og ikke gjør noe for å forhindre dette, men heller OPPMUNTRER til det ved å la han overnatte hos en eldre gutt.. Ja da er foreldrene ikke bare dumme, det er omsorgssvikt!

Skrevet

18:39: Står ingenting om at dette er mitt barn det er snakk om, for jeg ville aldri latt det skje dersom jeg hadde hatt en datter selv! Men siden dette har skjedd så lurer jeg på om det er meg det er noe galt med siden jeg synes dette er uhørt!. Det finnes faktisk de som synes dette er ok, noe som for meg er helt ubegripelig.

Skrevet

Kompis med separate soverom? Ja

Kjæreste? Nei

Skrevet

18.39 her

Jeg har vel ikke skrevet noe sted at eg trodde det var ditt barn du snakket om. Du hadde vel ikke laget innlegge da vel?

Ellers så har jeg faktisk ei datter selv, og ser det som min oppgave å guide henne så godt jeg kan her i livet. Som noen andre skriver i et innlegg her, er det noe helt annet om barna (for det er det de er) overnatter hos hverandre som kompiser på hvert sitt rom. Ligger de på samme rom som kjærester er det ikke greit, og det er vi jo enig om du og jeg :)

Skrevet

Aldri i verden om jeg ville tillatt noe sånt...

Skrevet

Nei. Aldri. I . Verden.

Men til opplysning er det ikke ulovelig for noen under 16 å ha sex med hverandre. Så om den ene er 12 og den andre 15 kan ingen straffes.

Skrevet

Hi her

18:39: Var nok bare jeg som leste litt feil i innlegget ditt :) Det er ikke snakk om at de ligger på samme rom visstnok, men alikevel mener jeg at det på mange måter gir klarsignal på noe som IKKE er ok. Foreldrene sover jo om natten og kan ikke vite hva som skjer.

Skrevet

Nei men man er ikke 15 for alltid.

Skrevet

Står ingen plass her om hvor gammel gutten er..

Skrevet

Jeg sov hos kjæresten min når jeg var 12, men både hans og mine foreldre var såpass oppgående at vi fikk ikke være sammen alene med døren låst. Og jeg sov på rom med hans lillesøster på natten.

Grunnen til at jeg sov hos han, var at vi bodde 1 time fra hverandre. Det går faktisk ann å sette grenser selv på overnatting.

Jeg debuterte seksuelt som 16åring.

Skrevet

Mine døtre ville ikke ha fått gjøre det, om jeg hadde hatt noen. og får sønnen min kjæreste , skal hun sove hjemme hos seg selv om nettene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...