Gå til innhold

Noen andre fra Horten her?


Jea_Lykkelig26

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er fra Horten, eller egentlig ikke, men jeg bor her med samboer, en datter på 3 år og studerer her =) Har termin 27.april =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Så koselig å høre fra andre som bor her :) Jeg har en sønn på 4år fra før og venter nå ei jente med samboeren min 6 april :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ferdig med babyshoppingen nå da eller? Vi skal ha en jente til så ble ikke mye å handle =( Men litt har jeg no klart. Er ikke akkurat mye å se og gjøre i denen byen når man er oppvokst i en storby :S Har dere bodd her lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Skoppum, har en datter på 2 år og venter en jente til 8 april:) Så her er det heller ikke mye nytt å handle inn, alt er klart og i boks til babygirl kommer:)

Merker at tiden nærmer seg nå og vi gleder oss masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ferdig med shoppingen :) Det er jo veldig morsomt å shoppe litt til babyen, men vi har vært så heldige å få masse flotte klær etter kusinen hennes som er 1 år neste mnd :) Så det er jo deilig! Nei er ikke så mye her på vintertid, men har hørt og sett at det er jo en flott sommerby :) Vi har bodd her siden 15 oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke østlandet om vinteren, er litt for mye snø ;) Hehe. Er veldig klar vi også nå =) Hva er det dere driver med om dagene da? Jobber eller studerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei.

Jeg er fra Horten, bor på Skoppum :)

Har termin 16 April.

Hyggelig å høre om andre fra Horten.... har nesten bare kontakt med folk fra Tønsberg på BIM treff o.l.

Hadd jo hvert koselig å fått til et treff i Horten kanaskje??

 

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært koselig og få til et møte i horten også, det er jo ikke noe problem å inviterer de fra Tønsberg heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen fastlagte planer noen dager, bortsett fra Bim treffene i Tønsberg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Men for de som vil har jeg satt opp et lunsjtreff i Tønsberg på Onsdag etter ønske fra de jeg har hvert på treff med der. Det ligger under BIM-treff Vestfold. Koselig om noen slenger seg med der da. Om man kan på dagtid da :) Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg flyttet akkurat til Holmestrand med min samboer som er fra Horten. Vi venter vårt første barn i begynnelsen av mai :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...