Gå til innhold

Hva koster det å legge inn Silicon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mone silokonpupper kosta 30 000 på stokkan i trondheim!

Skrevet

Det heter silikon. Med K og liten s!!! Tydeligvis perfekt for deg!

Skrevet

Om du ikke er intelligent nok til å søke det opp på div nettsteder for klinikker, så høres det ut som om du er en perfekt for en slik operasjon :) Samme gjelder innlegg nr 2.

Skrevet

Hei:) jeg skal opereres på stokkan. Har du erfaring med kirurg tyge tind tindholdt?Han er jeg satt opp på. Ser han har jobbet som overlege i oslo men er litt bekuymret for om han ikke har jobbet lenge med plastik kirurgi....på stokkan sier de at alle har like lang erfaring...

Skrevet

HAHA!!! De to siste var gode:D

Skrevet

eh....feiler deg da? får no bare sitte med de ekle pattene dine du da HAHAHAHAHAHAHAHA

Skrevet

eh feiler deg da? får no bare sitte der med de ekle slappe pattene dine du da..og igjengrodd musHAHAHAHAHAH

Skrevet

Har ikke erfaring med han nei, husker ikke hva han min hette, men de er flinke på stokkan, og har et godt rykte, hilsen dum nummer 2 ( men med fine pupper) lol

Skrevet

Takk for svar:) gleder meg til å få flotte pupper:) har hørt bare bra om stokkan så går nok godt. Sikkert litt dum jeg også,Who cares...

Skrevet

Gjør ikke noe å være dum nå man har fine pupper vettu, bare å løfte på skjorta d, så får man det som man vil, menn er enkle sånn, og liker fine, faste pupper silikon eller ikke :) I know!! hehe , så kan jo de andre ta med hengepuppene og intelligensen og se på da vettu, som du sier, who cares, it feels good :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...