Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Mone silokonpupper kosta 30 000 på stokkan i trondheim!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Det heter silikon. Med K og liten s!!! Tydeligvis perfekt for deg!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Om du ikke er intelligent nok til å søke det opp på div nettsteder for klinikker, så høres det ut som om du er en perfekt for en slik operasjon Samme gjelder innlegg nr 2.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Hei:) jeg skal opereres på stokkan. Har du erfaring med kirurg tyge tind tindholdt?Han er jeg satt opp på. Ser han har jobbet som overlege i oslo men er litt bekuymret for om han ikke har jobbet lenge med plastik kirurgi....på stokkan sier de at alle har like lang erfaring...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #7 Skrevet 19. februar 2011 eh....feiler deg da? får no bare sitte med de ekle pattene dine du da HAHAHAHAHAHAHAHA
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #8 Skrevet 19. februar 2011 eh feiler deg da? får no bare sitte der med de ekle slappe pattene dine du da..og igjengrodd musHAHAHAHAHAH
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #9 Skrevet 19. februar 2011 Har ikke erfaring med han nei, husker ikke hva han min hette, men de er flinke på stokkan, og har et godt rykte, hilsen dum nummer 2 ( men med fine pupper) lol
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #10 Skrevet 19. februar 2011 Takk for svar:) gleder meg til å få flotte pupper:) har hørt bare bra om stokkan så går nok godt. Sikkert litt dum jeg også,Who cares...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #11 Skrevet 19. februar 2011 Gjør ikke noe å være dum nå man har fine pupper vettu, bare å løfte på skjorta d, så får man det som man vil, menn er enkle sånn, og liker fine, faste pupper silikon eller ikke I know!! hehe , så kan jo de andre ta med hengepuppene og intelligensen og se på da vettu, som du sier, who cares, it feels good
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå