Gå til innhold

Spiser dere ofte ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva er ute? mc Donald? pizza eller restauranter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hender vi er på mcDonald, men kaller ikke det å "spise ute". Spise ute på restaurant gjør vi ikke med ungene, ergo veldig sjeldent.

Jeg er ofte med venniner på brygga og spiser lunsj på sommerstid, da. Oftere enn jeg er ute med mannen og spiser middag

Skrevet

Vi spiser ute noen ganger per måned. Det blir vel gjennomsnittlig ca 1 middag sammen på meg og mannen, 2 x middag e.l. per måned når jeg er på kafé etter jobben med venninner, 4 x lunsj på kafé med enten mann og barn, venninner eller mine søstre. I tillegg spiser vi vel pizza ca 1 gang per måned.

Upps....det var kanskje litt vel mye ser jeg nå når jeg fikk skrevet det ned.... :/

Skrevet

Så å si aldri...

Gidder ikke å betale i dyre dommer for dårlig mat. Er vi i utlandet spiser vi ute tre-fire ganger i måneden, men her er det meste jalla...

Skrevet

Vi spiser ute altfor ofte. Sikkert 20 ganger i mnd om jeg krysser frokost/lunsj/middag.

Skrevet

Jeg går iallefall ut å spiser lunsj eller på bakeri med venner 1 gang i uken.

Vi som famile spiser ute 2 ganger i måneden ca.

Skrevet

Skjer kanskje to ganger i året, da gjerne på Mother India eller Pizzanini - det var dagens reklame ;o)

Skrevet

Nei.

Kjøper med pizza eller kebab hjem ca 1 gang i måneden eller noe sånt, spiser ute ennå sjeldnere.

Restaurant tror jeg vi har spist på 2 ganger, bortsett fra ferier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...