babygullz <3 vilde Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 er vel mer aktivitet her inne enn på skravle så prøver her og.. skal ha med jenta mi på 2 til thailand om en uke. Vaksiner og alt er i orden, fått tips om solhatt i badetøystoff, soldrakt, såklart solkrem,plaster pyrisept,sårsalve desinfiserende osvosv...noe annet jeg bør tenke på?? noen som har peiling hva slaks bleier de har der nede,og hva de koster ca?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Alt du skal ha med deg har de der nede også ... De har et stort utvalg av badetøy og solhatter der ,så jeg ville kjøpt det der nede ,samme med solkrem . Bleiene er like gode som her ,men ganske dyre .
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Hvorfor skal du dra til Thailand nå som det er såå varmt og fuktig der nede? Jeg skjønner at du sikkert fikk billig tur, men hvorfor ikke dra et sted hvor det er bedre for småbarn? Jeg ville bare ha vært på stranda tidlig om morran om jeg var deg, for det er ikke bra for så små barn ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå