Ranveig R Skrevet 19. februar 2011 #26 Skrevet 19. februar 2011 Vi har to barn, ein 5-åring og ein 3-åring. Med nr 2 var eg rolegare på mange vis, spes. etter fødselen men i svangerskapet var eg meir bekymra. Har for så vidt blitt meir hønemor etter lille vart fødd og, enn eg var med eldste, kanskje fordi lille har hatt ganske mykje problem oppgjennom. Eg har fulgt "gravidreglane" nøye i begge svangerskap og kjem nok til å gjere det om vi skal ha fleire og. Det er ikkje vanskeleg for meg å unngå å ete rått kjøt (om det fins ein "angst for mat som ikkje er gjennomsteikt" så har eg det), eller unngå alkohol og ibux. Heldigvis er ikkje graviditet ein varig tilstand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå