Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Er 15 uker på vei med mitt tredje barn og har aldri vært nevneverdig plaget med bekkenløsning i noen svangerskap. Nå har jeg i sikkert 3 uker hatt vondt litt ned i et bein el no i rompa, kanskje rundt der som halebeinet er sånn ca. Kjennes ut som jeg har falt og slått meg skikkelig. Men det har jeg ikke... Har trodd at det har vært for at jeg har blitt sittende forkjært el no. Men det gir seg jo ikke. Er vondt å sitte, og kjennes når jeg står og går. Så isted slo det meg, at kanskje dette er noe svangerskapsrelatert?? noe bekkenløsningssymptom el no i den duren?? Hvis noen vet så er jeg takknemlig for svar
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Slik har jeg hatt det i alle mine svangerskap (og faktisk i mellom også, men da ikke like sterkt) og legen sier det er bekkenløsning. Det verste jeg kan gjøre er å bli sittende på rompa.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Det kan også være at isijasnerven spiller deg et puss, særlig ettersom du kun har det på den ene siden (?). Ved isijas i klem, vil det gjøre vondt nedover i beinet, på baksiden av låret og evt på framsiden av leggen og helt ned i foten. Prøv å sette deg på golvet og strekk forsiktig på setet/beinet det gjelder ved å sette foten over det andre beinet i knehøyde og bøyd kne (det andre beinet strakt framover) - trekk så beinet sakte til deg på skrå. Fillern, så vanskelig det var å forklare skriftlig! Det er den klassiske sete og bakside lår-strekken sittende på golvet...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Samme som 16.55 Får du vondt når du trykker opp mot halebeinet på samme området som belastes når du sitter? Og det sitter omtrent midt i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå