Gå til innhold

Nye bilder på slankeblogg. Før/etter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, du har vært kjempeflink!!:)

Jeg gikk selv ned 10kg med samme metoden i sommer, men ble så gravid og nå er alle kiloene++ på plass igjen. Gleder meg stort til å ta fatt på en ny runde når babyen er ute :)

Skrevet

det der var jo helt sinnsykt! du er jo blitt kjempeflott:) hvordan har du klart å gå så mye ned egentlig? det der står det respekt av!

Skrevet

så gøy at du har gått ned så mye! Du ser virkelig flott ut!!

Jeg veier selv 79 kilo nå, har gått ned fra ca 85 kilo, men har brukt laaang tid på det :(

Hvordan funker rhoede metoden? Kanskje jeg kunne få noen tips?

Jeg er 164 cm høy, så jeg er endel lavere enn deg!

Skrevet

Hvis du titter litt igjennom bloggen er d småtips der, ellers får du masse info på www.greteroede.no ;)

Kan komme m fler konkrete tips senere ;) Når jeg har tid ;)

Skrevet

Gratulerer! Bra jobba! Hvor høy er du?

Skrevet

Oi, så flink du har vært!! Nå skal jeg la meg inspirere =)

Skrevet

Du så flott ut og for en forskjell:)

Utrolig bra.

Jeg var 102,4 kg da jeg startet men har bare gått ned nesten 5 kg så langt. Men ned skal jeg.

Lykke til videre.

Skrevet

Wow, flink du er, håper du kan inspirere mange, er selv 178 og 70 kilo, begynte på pulver kur i går, skal ned til 65 kilo tenkte jeg :)

Skrevet

Så flink du har vært? Jeg begynte med nesten samme utgangspunkt, 103,5 kg og har selv gått ned til 83,8 pr dags dato! Hvor lang er du?

Gøy å se på bildene dine! Håper jeg ser like flott ut som deg! Stå på og lykke til videre :-))

Skrevet

Tusen takk for gode ord alle sammen :) D varmer!

Jeg har jo bare lagt om livsstilen min. Spiser ofte og riktig, derfor lyster jeg ikke på noe annet.. Jeg har på ingen måte kuttet helt ut på noen ting, men unner meg favorittene med måte og koser meg til selskap/helger osv. Jeg har endelig klart å endre tankegang og dermed tror jeg dette er noe jeg kan fortsette med resten av livet ;)

Jeg er 1, 72 m høy forresten!

Lykke til alle dere også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...