Gå til innhold

Inspirert - solarium...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ta sol når man er gravid? Kunne vært deilig å fått litt farge på den feite kroppen, hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde ikke det i minse svangerskap. Men solte med ute med sistemann. Og det ble jo mye varmere enn hva det kunne ha blitt i ett solarium. men akkurat som om jeg ikke hadde samvittighet til å bruke solarium, siden det ikke er naturlig... Blir rar av å være gravid :)

Skrevet

Helst ikke, for du bør ikke bli for varm, og vær obs på pigmentflekker!

Skrevet

Enig med denne, pass på pigmentflekker.

Skrevet

Off jeg blir skiiiikkelig bleik om vinteren. Det er så gale at jeg faktisk ser syk ut, så jeg har tydd til selvbruning i ansiktet og halsen noen ganger nå, men det er jo heller ikke bra sier dem, så jeg har tenkt å ta litt solarium. Det jeg syns er viktig er å ha et håndkle over magen så ikke ungen blir for varm, og ha vifta på fult.

Jeg husker jeg tok sol en gang sist svangerskap. Da ble jeg så kvalm og uvel at jeg gikk inn å ut av solsenga.. Var antakeligvis tyngre da enn jeg er nå, så håper det skal gå greit å ta litt sol nå. Skal jo til hellas om 2 mnd uansett, men man føler jo man forfaller litt som gravid hehe

Skrevet

Jeg gjorde det:/

Var 3,5 mnd på vei. Jeg hadde betalt for 25 min.

Kjente raskt at jeg ble varm og det ble bare verre for hvert minutt. Da jeg hadde ligget 13 min var jeg kvalm og følte jeg pustet raskere. Fant ut at dette virket litt skummelt og reiste meg opp for å gå ut av solsenga. Da svimlet jeg såpass at jeg ikke hadde syn i noen sekunder, og klarte såvidt å stå. Gikk over etter en liten stund. Var tungt å kle på seg, å gå, og å kjøre hjem.

Nei, det ble ikke flere ganger i solsenga for meg nei!

Skrevet

mye av grunnen til en ikke skal ta sol nr babyen er begynnt å bli stor er pga nr en ligger helt flatt på ryggen så legger babyen seg oppå blodåren som fører oksygen til hjernen å en kan svime av, det mnker oksygen tilførdsel til både mor og barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...