Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Når gutta mine er hos faren sin fra fredag til søndag kommer de alltid hjem med masse skittentøy (det som jeg har sendt med av klær). Er det "vanlig" at mammaen må vaske etter slike helger, eller blir klærne vasket hos pappa, iallefall fredag og lørdagsklærne, og sendt tilbake rene? Har igrunn ikke tenkt veldig på det før idag, nå kom eldstemann innom for å hente noe og hadde med seg første ladning med skittentøy... Håper på mange svar
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Jeg får det hejem skittent. Og mor til stebarnet får det hjem skittent. Vi har 4 barn og er 3 voksne i huset og jeg vasker nok egentlig. Hadde far sendt med tøyet vasket, hadde jeg ikke stolt på at det var vasket bra nok og hadde vasket det igjen. Dette fordi jeg kjenner mannen og vet at han ikke kan vaske klær. Han ringte til meg for en uke siden og spurte om han kunne vaske tøy med zalo. Wonder why I left him.....
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Får det hjem skittent og det er helt ok. Om han skal vaske så må han gjøre det på lørdag for at det skal bli tørt til søndag og da er det egentlig bare fredags-klærne som han får vasket og det syns jeg ikke at han trenger å stresse noe med. Egentlig ganske meningsløst, vil jeg si. Og det er begrenset hvor mye de klarer å skitne seg til og det er ikke så mange skift jeg får med hjem som må vaskes.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Det er nok mest vanlig at tøyet sendes med hjem uvasket. Litt pga tiden det faktisk tar å vaske/tørke tøy. Ikke mye tid til slikt på en helg. Hvis det er et problem for deg, foreslår jeg at du lar ungene ha et par skift hos sin far på fast basis, slik at du slipper å sende med hver helg. Da er det hans oppgave å fikse de brukte klærne frem mot neste samværshelg..
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Jeg får klærne hjem skitne. Det er mest pga at bf ikke forstår hva atopisk eksem og astma går ut på. Nytter ikke vaske klærne med tøymykner, eller henge dem opp hvor en røyker.... Han bor hos foreldrene sine (mellom solgt hus og nå før han overtar det nye) og klærne mora vasker stinker tøymykner mange vask etter. Hvis mora til bf bare har vaska et par plagg til storesøster så kjenner jeg det lang vei. Men har sluttet å vaske hennes klær om igjen da, det gjør jeg bare med lillebror sine.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #6 Skrevet 19. februar 2011 Vi sender ikke skittentøyet med hjem til mor.. Her har vesla egent rom med egent klesskap.. og vi klarer helt fint å vaske klæra hennes da hun er her..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #7 Skrevet 19. februar 2011 Hva med å finne seg ordentlige menn, og holde sammen, så slipper dere problemet. Patetisk..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #8 Skrevet 19. februar 2011 Sender ikke med klær, hun har egne klær hos pappaen sin. Men det som hun har på seg når hun blir levert får jeg tilbake, som regel vasket. Noe annet ville jeg syntes var rart. Hadde det vært omvendt ville jeg ikke sendt med skittent tøy heller
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #9 Skrevet 19. februar 2011 Jeg får alltid klærne hjem rene Hun er hos pappa fra torsdag eller fredag (alt ettersom hvordan vi jobber) til søndag, og han vasker alltid på lørdag kveld, og da er det tørt og rent til dem kommer til meg ca kl 19 på søndag Men om det ikke hadde vært rent, så hadde jeg vasket det selv. Null problem det.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #10 Skrevet 19. februar 2011 Hos oss sendes det ikke med klær i det hele tatt. Vi holder selv klær til samværsbarna og min eks holder klærne til vår datter når hun er hos han.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #11 Skrevet 19. februar 2011 Ut i fra det du skriver, så ser jeg for meg unger som blir levert og hentet kun i trusa.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #12 Skrevet 19. februar 2011 Hehe. Jeg ville vært fornøyd med det... Min sønn kom ofte hjm i det samme han dro i og alt annet reint. Betyr han ikke hadde skiftet hele helga. Bedre nå, og han bor 50/50 hos oss og faren sørger for egne klær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå