Gå til innhold

Solarium - med eller uten truse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok sol i går MED trusa på, men lurte etterpå på hva som egentlig er vanlig.

Hva gjør du?

Aller helst ville jeg ligget uten, slik at jeg hadde sluppet å få skille etter trusa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med! (tok uten en gang, og ble solbrendt på rumpeballene... IKKE godt altså!)

Skrevet

G streng. :) Må liksom ha litt skille jeg... hvis ikke føler jeg at jeg ikke blir brun :P haha.... rart sikkert, men må bare se skilla =)

Skrevet

truse??? æsj, får jo såå stygt skille da... g. streng eller uten..

Skrevet

Jeg håper virkelig ikke at den personen som lå i solariet før meg lå uten truse!

Skrevet

har fått beskjed av gubben at jeg må gjerne ta solarium, men da må jeg ligge naken=) har elsker at jeg er brun, og at jeg ikke har stygge skiller!

Skrevet

Tar sol med g-streng.

Skrevet

HI her

Ser at det var delte meninger om dette. Når jeg sier at jeg ligger med truse, så mener jeg selvsagt den minste g-strengen jeg finner i skapet. Men tror jeg skal ligge uten neste gang ;)

Som en nevnte over her, Ja det er faktisk litt gøy og se skillet også, men finere uten ;)

Og jeg vasker senga skikkelig godt både før og etter :)

Skrevet

Uten. Skille vil jeg ikke ha :)

Hvis man vasker senga med desinfiserende middel, både før og etter, så er ikke det noe problem :)

Skrevet

tar sol med g-streng.. må liksom ha et lite plagg på for å se at jeg får farge.. :)

Skrevet

Spiller jo ikke noen rolle om man ligger med eller uten g-streng iforhold til hygiene da. Er ikke noe mer av rumpa som er nær solariumssenga når man er naken enn med g-streng :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...