Gå til innhold

Noen som har vært i thailand med barn(2åring)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi drar nå om 1 uke, alt av vaksiner og dette er i orden, så den er jo grei

men, d blir jo ekstremt varmt. hvordan gjorde dere det?

hvor lenge kan man egentlig være på stranden/vannet om gangen før man bør oppsøke skygge med de små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

andre tips mottas med stor takk også=)

Skrevet

Vi var der med 2åringen, men det var i september, da var det klamt der, men med tanke på at dere reiser nå i høysesongen så er det best å være i skyggen hele tiden og bare gå frem i sola når dere skal bade. Det er VARMT i skyggen også vet du ;O) Og vet å oppholde dere i skyggen på stranda så slipper dere OG ikke minst barnet få direkte sol på seg.

Dere kan kjenne på dere selv hvor lenge dere ønsker å være på stranda, går bra å være der 3 timer, men da må det bades ofte! Bruk høy faktor og badesolhatt, en slik som er av badedrakt stoff til barnet, denne blir ikke så klam so bomulls hatt.

Skrevet

var der på samme tid i fjor og da var det også ekstreeeemt klamt!! på phi phi gikk d ikke an å gå i mer enn bikini og den tynneste tunikaen over var gjennomvåt også om natta...i phuket var det litt mindre luftfuktighet,føltes jallfall slik, gikk hvertfall an å ha på noe klær uten å bli gjennomvåt..

er jo sykt varmt uansett om man er i solen eller skyggen ja, men tenkte mer på direkte sol...solkrem har jeg jo tenkt å smøre ofte men er man for lenge i solen trenger d jo gjennom uansett...

skal bade MASSE MASSE MASSE med henne ja:D

gleder meg helt sykt til å ha henne med hit! tror hun kommer til å kose seg kjempemasse.

ville du brukt soldrakt hele tiden?

eller kan jeg la henne løpe litt naken og bare jeg smører henne godt?

har hatt henne med til tyrkia og gran canaria tidligere,men d er jo litt annerledes med solen der enn i thailand,..

men hvis vi har parasoll på stranden funker det?

sikkert vanskelig å holde henne under der da:p hun har ikke akkurat ro i ræva:P

Skrevet

Ville ikke ha brukt soldrakt hele tiden, eller kunn ved vannet, om du bruker den utenom så blir den klam, men du mente kanskje på stranden hehe...

Synes beste tiden å dra til thailand på var i slutten av november, da hadde klamheten akkurat lettet og det var passe varmt, men varmt da ;O)

Parasoll er bedre enn ingenting, men det blir jo varmt under den å. Varmt blir det jo uansett, bare bad masse ;D

Skrevet

ja varmt blir d og sol får u på seg uansett om vi sitter under parasoll eller ei:P men kan jo ikke sitte inne på hotellet i aircondition heller..da kan vi heller holde oss hjemme:P

hun elsker å løpe naken så d blir digg d...er bare redd for solstikk og dehydrering...:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...