Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Jeg er førstegangs og nå inn i min 15uke, har de siste dagene kjent litt sånn følslse som når d romler i magen lissom uten lyd, kan d være babyen??
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Helt klart at det kan være babyen! Snart kommer du ikke til å være i tvil engang. Kos deg!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 hmm,jeg lurer på hvor mange du har der inne jeg, siden du kaller det byen
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 10.43, jeg så d når jeg hadde lagt ut tråden, går unna noen ganger her skjønner du ahh, håper d er BABYEN jeg begynner å kjenne HI
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 kanskje det er mange der inne, kanskje byen er et mer passende ord Men det er helt sikkert babyen(e) du kjenner Kan også være gass siden tarmene kjennes bedre under graviditeten, men om 2 uker vil du kjenne skikkelig spark vil jeg tru, da VET du at det er babyen(e)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #6 Skrevet 19. februar 2011 Trodde faktisk lenge at d var 2, men har vært på ul og d er bare en der håper ikke d er gass er ikke noe gass som vil ut i allefall, var plaga med d i uke 10-11, men ikke nå uansett vil jeg vel kjenne babyen snart da HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå