Gå til innhold

htc wildfire?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anmeldelser er enten eller... enten grusomt treig og håpløst lav oppløsning eller ganske bra.

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den, og er stoorfornøyd ;) Den er ikke treg i hele tatt, og oppløsningen er kjempebra! En gull verd telefon! Trenger ikke koste skjorta for en bra mobil!

Skrevet

Hvordan bruker du den da? Er du mye på nett med den f.eks?

Skrevet

Sønn min har den og er ikke fornøyd. Dog har han lastet ned spill og apps på den og det er den ikke "stor" nok til, den hakker og er treg. Vi var innom Telehuset for å se om det kanskje var noe galt med den, men iflg de var det en enkel telefon som fungerer greit med ringing og sms, men ikke noe særlig mer...

Skrevet

Jeg kjøpte min i sommer, men har slitt mye... Skrur seg av og på i tide og utide, henger seg, henger etter når man skriver sms eller annen tekst...

"Uheldigvis" ble den nettopp badet, så kjøpte meg desire istedet, og den er myyyye bedre! Det positive med wildfiren var at den faktisk tålte vannet så godt at den faktisk funker enda! Men den bruker lillegutt for å se på film med mummitrollet med nå. Så slipper vi å være "redde" for de andre mob våre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...