Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Tenkte meg ikke om før jeg skulle skylle på badet og jeg fikk den streke osen mot meg. Sitter nå med full utlufting av huset. Naboene må tro jeg er gal (det er 9 minus). Kan dette være skadelig for den lille. Øynene mine begynte å renne og jeg måtte holde pusten for å skylle vekk i dusjen. Er 19 uker på vei
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Ingenting å bekymre seg over. Salmiakk i seg selv er ikke farlig å puste inn, det er bare fryktelig ekkelt. Les forresten alltid på flaskene til det du skal vaske med for å undersøke om det er hormonforstyrrende osv. Det skal tydelig stå hvis det er fare for gravide. Hilsen en som klarte å blande klor og salmiakk da hun var gravid, og det gikk heeelt fint. (Og DET er farlig. Så ikke gjør det.)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Tusen takk for beroligende svar. Ja, ekkelt var det. Kjente angsten virkelig komme nå. Leste på flaska rett etterpå og det sto ingenting om graviditet. Tror uansett at jeg overlater denne form for vasking til mannen til babyen er ute
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Ja, best å overlate slikt til mannen mens man er gravid, så er man på den sikre siden. ;o) Lykke til videre med graviditeten. )
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Jeg hadde "dilla" på lukten av salmiakk da jeg var gravid. Så lukta forsiktig på flaska når trangen ble for stor. Alt gikk helt fint og mini er nå ca.1 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå