Gå til innhold

Rosinboller! - og andre matlyster...


Bergenser1

Anbefalte innlegg

På vei hjem fra jobb i går måtte jeg bare innom butikken for å ha noe å spise (å ja, dere vet hvordan det er...). Jeg svingte raskt innom bakedisken for noe å bite i, og siklet (veldig elegant) på rosinbollene som lå å ropte på meg fra hyllen.

Fornøyd og nesten ute av stand til å vente med å åpne posen satte jeg meg inn i bilen, spente meg fast å hei innpå en deilig hvetebolle med rosiner.

 

"Vil du ha en rosinbolle?" spurte jeg mannen min.

"Nei, men jeg tar gjerne en slik bolle med sjokoladebiter" svarte han raskt.

 

Søren

 

Så sulten og ute av stand til å bedømme hva som svinner henn i mitt eget gap har jeg blitt, at jeg slukte en hel bolle uten å oppdage hva jeg faktisk spiste på (dvs spiste opp...).

 

Og jeg som ikke liker boller med sjokoladebiter i en gang...

Men, men bolleposen er tom og som de sier: SPIST ER SPIST

 

Noen andre augustmødre som oppfører seg rart rundt mat??

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres kjent ut, ja! Jeg har omtrent dilla på noe nytt hver eneste dag. Sånn som her om dagen jeg stod i kø på Obs! og de hadde isdisk like ved kassa. Jeg fikk øye på Snickers-isen og ble helt desperat - må ha den, bare MÅ ha den-desperat! Så jeg var ikke sen om å sette tennene i den med det samme jeg var ute i bilen:) Og kyllingvinger er jeg blitt helt sprø etter. Generelt salt og litt fet mat er en kjempefavoritt for tida. Jeg klarer bare ikke å stå imot! Normalt har jeg ganske god viljestyrke når det gjelder inntak av usunn mat, men nå har jeg ingen ting jeg skulle ha sagt..

 

Kaffe er noe jeg ikke klarer lenger. Jeg er normalt avhengig av 2-3 kopper pr. dag, men nå tåler jeg ikke lukta engang. Er gått over til te med koffein i stedet. Rare greier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...