Gå til innhold

Skorper på brødet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tvinger dere barna til å spise skorper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle de ikke det dersom de kan spise det????

Skrevet

Etter at min sønn fikk nok tenner til å tygge, så har det aldri vært noe spørsmål om skorpe. Det er jo ikke noen grunn til å ta den bort?? eller?

Skrevet

Jeg hatet skorper som barn og tvinger ikke ungene mine til å spise dem. Min datter er 5 år og jeg fjerner skorpene om hun spør om det. Ser ikke hvorfor jeg ikke skal? Hun kommer nok til å spise skorper selv når hun blir større.

Synes det er mer viktig å ta kampen med grønnskaer eventuelt enn å krangle om brødskorper!

Skrevet

Barn flest liker skorper, men blir ikke vant med dem fra tidlig alder, fordi foreldre tror at det er et problem.

Har har hun fått skorper siden hun fikk den første tanna, og liker det:)

Skrevet

Skorpa er jo det beste på hele brødet! Og dessuten har ingen barn vondt av å spise det :-)

Skrevet

Hos oss så skal man spise opp hele skiva før man får ny og skorpene er en del av skiva. Men er man mett og skorpa ligger igjen, så tvinger jeg ikke i noen den. Er man mett, så er man mett

Skrevet

Helt enig 10.35! Sånn er det hos oss også...

Sønnen min har faktisk begynt å syte over skorpa etter at han begynte i bhg, for DER av alle steder fjerner de skorpa før de serverer maten. Synes det er helt idiotisk, og kommer til å gi beskjed om at jeg vil han skal få brød servert med skorpe. Hjemme kan han hyle i seg skorpa fortere enn svint, så ser ikke problemet.

Han er forøvrig 1,5 år ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...