_luna_85 Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Hei Jenter=) Lurer fælt på når dere testet positivt. Er det mulig at det kan gå 10 -15 dager etter IKM før man får positiv test? Har hatt svake mensmurringer i over en uke nå, samt ømme pupper, men ingen tante kommer. Har testet neg tre ganger. Håper på svar=)
Blomstenogmeg Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Jeg testet negativt den dagen jeg ventet menstrasjon. Deretter ventet jeg i fire dager og så testet jeg positivt.
Nuffy Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Har akkurat tatt ut spiral, så jeg vet ikke hvor lang syklus jeg har. Vet altså ikke når IKM var, men sjekket eggløsning. Negativ test 9 dpo. Positiv test 15 dpo.
puza90 Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Åhh, det kommer jo sååå ann på hvor mye hcg man har i seg, og det trenger ikke være noen fasitt svar på Hørst om dem som ikke fikk testa positivt før dem var i uke 6 jo hehe. Jeg har testet positivt i uke 4 første gangen, andre gangen uke 3+6 tredje gangen i uke 3+4 Hadde ingen symptomer noen av gangene, bare fikk en følelse av at det trengs og ta'es enn test Sånn som andre gangen da, da testet jeg først når jeg fikk følelsen i uke 3+2 men den kom neggativ, slo meg ikke til ro med det selvom jeg ikke hadde noen tegn til graviditet, så prøvde igjen 4dager etter og da kom den positiv Så det kommer jo helt ann på kroppen sin hehe
Gjest ^Mimsy&spire^ Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Hei! Testa svakt svakt positivt IKM-dagen, men bare med wondfo(de fra billige-tester.no) og antydning på rfsu... Min erfaring er at de forskjellige testmerkene slår ut på forskjellig tidspunkt, så try another Uansett: Kan du ha feilberegnet IKM? Eller kanskje EL ble forsinka? Osv... Jeg er 5+3 nå. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå