Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 ... Mine gamle skoledagbøker TOPP (fra 92/93) og pusur (fra 91/92). Guri malla så mye artig det stod i de. Kom frem at mamma har tatt vare på mye hverken hun eller jeg husker. Har nå "fått" disse bøkene og i tillegg alle skrivebøkene mine fra skolen de 3 første skoleårene:-) Takker mamma for dagens underholdning:-)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Jeg har også mine gamle skoledagbøker inntakt hjemme hos mamma og pappa De ligger i nattbordet mitt, og er god underholdning om jeg ikke får sove når jeg ligger over Artig å lese når man har skrevet om hvor man ser seg selv om 10-15 år
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Hehe.. Eller alle man kunne være forelsket i gjennom et skoleår. Tror jeg var oppe i godt over 20 og gjerne 3-4 samtidig:-) Nå skal det sies at jeg er født i 80, så var ikke store skrotten når jeg skrev dette. Lo så jeg gråt da jeg leste en laaaang avhandling om hvor grusom mamma var som ikke lot meg reise på kino med venner før jeg hadde ryddet rommet mitt da jeg var 13:-) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå