Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Men nå må jeg gi meg. Syns jeg begynner å se det på tennene mine. Og føler vekten ( vet ikke om det har noe med brusen å gjøre ) står helt i ro, til tross for kostholdsendring og økende fysisk aktivitet. Noen andre som har drukket så mye brus men som har klart å slutte? Gruer meg da. For er liksom kosen min. Noen røyker, noen drikker kaffe, andre spiser snop, osv. Jeg har cola zeroen min. Håper ikke jeg går rett i kjelleren ( pga savn ) av å slutte. Noen tips? Gurgler på vann som bare det. Noen solskinnshistorier? Takk! =)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Jeg drakk også mye lettbrus før..... Så hadde jeg en venninne som var mye syk - hadde vondt i kroppen, hodet etc. En dag falt hun om med noe som lignet epileptisk anfall, og ble kjørt på sykehus med ambulanse. Etter div utredninger trodde de kanskje hun hadde MS, men det var noe som ikke helt stemte med det. På en CT fant de forandringer på hjernen! Etter mye om og men spurte en lege henne om hun drakk mye lettbrus - og ja det gjorde hun. Minst 3 liter pepsi max om dagen. Han mistenkte aspartamforgiftning og ba henne slutte å drikke lettbrus. Tre måneder senere var forandringene på hjernen borte!! Lettbrus er gift, iallfall i så store mengder!!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Hjelpe meg, tre liter hver dag?? Det må jo bli dyrt!! Drikker du noe annet da? Kanskje bytte ut mesteparten av brusen med vann, for tre liter brus om dagen er ikke kos, det er avhengighet! Jeg drakk i min ungdom en del cola light, var med det samme den kom, og måtte kutte den ut. Nå drikker jeg svært lite brus i det hele tatt, og det er faktisk helt greit. Vi kjøper brus til jul ,bursdag o.l. Det holder i massevis. Lykke til, det KAN bli tøfft, men trapp ned over tid kanskje, så går det kanskje greiere?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Jeg kan garantere deg at brusen er det som får vekten til å stå iro. Du er igrunn heldig siden den bare står i ro og ikke øker. For med de mengdene hadde de fleste lagt godt på seg.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Man kan ikke legge på seg av noe som ikke inneholder kalorier og karbohydrater...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå