Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Jeg er 30, og har hele mitt voksne liv vært småplaget av kviser i ansiktet. Ikke masse, men alltid en eller to, som til tider har vært veldig skjemende. Mye små, hvite prikker også. Har prøvd mange ulike produkter, uten å se forskjell. Har også brukt masse tid og penger på å skjule elendigheten, for det meste uten hell. For en måned siden begynte jeg rett og slett å drikke masse vann, ca tre liter om dagen. Samtidig skar jeg sukkerinntaket ned til et minimum. Og tro det eller ei, jeg så resultatet over natten! Nå har jeg vært gjennom en hel syklus, og har ikke en eneste gang fått slike kviser som før. Jeg tror det først og fremst må være vannet som gjør det. Jeg hadde jo lest mange steder at vann er viktig for huden, men at det skulle gjøre så stor forskjell hadde jeg ikke trodd!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 trodde det stod problemHUND. så det ville jeg lese! liker hunder. Men uansett! supert at du fant det ut! Har alltid visst dette Drikker masse vann og har lite kviser. Å drikke vann er driiitkjedelig, men når man får en så radiakal effekt av det som du gjør, så er det ikke så kjedelig likevel Keep up the good work
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Bare å hive innpå vann,da:) Håper det får samme effekt på meg:)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Jeg drikker MYE vann, men det funker ikke på meg. Har også slitt med kviser i voksen alder (hadde omtrent ingen i puberteten). Så om noen har andre tips?! Har prøvd det meste!! Spiser sunt og lite sukker, så er ikke kostholdet heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå