Gå til innhold

Kan dette være de berømte festesmertene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde eggløsning for ca en uke siden, litt usikker da syklusen varierer med et par dager.. er i 2 pp.

De siste dagene har jeg skikkelige stikninger i magen, først på høyre side og i dag på begge sider. Som små stikk/sting eller hva jeg skal kalle det.

Er også litt øm i underlivet, svir litt på en måte..

Har aldri opplevd dette før mensen før, kan heller ikke huske det fra de forrige gangene jeg var gravid (det er 3,5 år siden jeg ble gravid sist så jeg husker ikke heeelt da).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Jeg kjenner akkurat det samme som deg :-)

Jeg tok idag en urin stix på jobb, fikk ingen utslag. Så er veldig itvil om hva dette kan være? Mulighetene for at jeg kan være gravid er der, MEN jeg har tatt en graviditetstest og... Den var negativ. Mulig jeg testet for tidlig... spennende :-)

Skrevet

Hei. Ikke for å ødelegge all håp her på et blink, men DET har jeg og lurt på mange ganger i løpet av disse 10 pp, og det har ikke vært noen ting. Har kjent skikkelige tak og drag i magen og tenkt at dette må da bety noe. Men dengang ei.. Sitter her og skal begynne på Pergo neste gang jeg får mensen, det er da iallefall noe. Men jeg håper at at dette ikke er tilfelle for dere!

Gjest Mimsy&spire
Skrevet

Heia! Jeg hadde skikkelige festesmerter - det artet seg ganske nøyaktig som mensmurringer... sånn at jeg tenkte "auuu, nå kommer mensen, æsj da gikk det ikke denne gangen heller"... samme dag hadde jeg negativ blodprøve, og 2 dager senere hadde jeg hCG i blod :) Good luck!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...