Gå til innhold

Hvordan finne den perfekte vognen??!!!


Minilille

Anbefalte innlegg

Holder på å bli gal. Er jeg for kravstor, eller finnes den et sted..? Vet at det er pluss og minus med alle, men har behov for noen gode erfaringer:) Dette ønsker jeg:

 

- Vendbar sittedel

- lang sittedel (plass til pose og unge)

- lett å trille og legge sammen

- enkel å håndtere

- svingbar(e) fremhjul, gjerne 4 hjul..

- gjerne punkteringsfrie hjul, men må være gode å trille

 

Jeg har for tiden

-Oth: Desidert den beste å trille av de jeg har, men den kan ikke vendes, syns ryggen ikke kan rettes helt opp og liker ikke måten jeg legger ned ryggen på.. (at jeg ikke kan legge den ned med et enkelt håndgrep/en hånd)

 

-Emmaljunga city jet: Tullevogn. Kjøpte den bare fordi den kan snues, men syns den er tung og bred og rar...

 

Har hatt

quinny 3xl: Skitt samlet seg i bremsen og fremhjul slik at de ble ødelagt og jeg ble irritert! ..og lærte at jeg burde renholde vognene mine...

 

Uaktuelt: vogner med bittesmå hjul fremme og flate plater ungen ligger på... som cameloon o.l

 

Hvordan er f.eks teutonia s3..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva med emmaljunga nitro city? men den har små frem hjul da.

 

jeg har ikke prøvd teutonia s3 men har hørt at sittedelen er kort.

 

selv har jeg harr 2 trehjulinger å nå med nr 2 endte jeg faktisk opp med emmaljunga city cross, siden ingen trehjulinger passet mine krav ang vendbar sitte del og lang rygg. så siden jeg heller ikke ville ha en med små svingabre hjul ble det city cross å syntes den er en drøm å trille, bare et tips altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teutonia s3 er super! jeg er v v fornøyd, har anbefalt den videre og bare fått gode tilbakemeldinger. sittedelen bruker vi uten problem fortsatt med tykk pose nå er jenta 15 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke anbefale teutonia s3, jeg hadde den, men solgte den igjen. Det positive var at det var vendbar sitte del, men ellers var det ikke luftfylte dekk, ikke stram kalesj og liten i ryggen. Jeg kjøpte TFK joggster twist etterpå og er veldig fornøyd med den. Vår sønn på 2,5 år sitter og ligger godt i den og den er lettere å trille og mindre sammenlagt. Nå har det kommet ny bag som er vendbar som kan brukes som sportsdel multi x bag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teutonia S3 finnes nå med lufthjul :-) Men ellers vil jeg anbefale MAxiCosi mura som en mellomvogn fram til du kan bruke OTH en din. Den har god bag, og vendbart sportsvognsete. Men sportsvognsetet er ikke så langt, så når barnet vokser ut av dette kan du sikkert fint ha det framoovervendt i OTH en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at den perfekte vogna ikke finnes. Det er to som ligner på det jeg syns er perfekt, og jeg har begge, hver til sitt bruk. Ene er emmaljunga city cross, og den andre en du skrev at absolutt ikke ville ha, bugaboo cameleon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar!

 

Hehe..nei kanskje ikke den perfekte vogn finnes.. Men kanskje svaret som anonym over nevner blir å ha to, et til hvert bruk..

 

Disse med små hjul er jo sikkert helt greie nå i sommer. Hva er det den som ligner på nitro city heter? (der man kan vende hele styret) og er disse mye lettere enn feks teutonia mistral? Heller nok litt mot en av de, da jeg liker at de kan vendes, at det er 4 hjul -men samtidig hjul som svinger.

 

Ang maxi cosi mura 4 har jeg sett på, men syns setedelen er så rar.. hvordan får man en pose oppi der med den stanga..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...