Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Jeg er hetero. Tror jeg. Får helt hetta av å tenke på sex med ei jente, men samtidig synes jeg hun som nå har bedt meg ut er ei fantastisk spennende jente som jeg gleder meg til å bli bedre kjent med. Hun ba meg med på date gjennom en sms, og skrev at hun hadde lyst til å bli kjent med meg (vil ikke gå i detalj her, men det var opplagt at dette ikke var en ren vennskaplig invitasjon). Jeg svarte at det hadde vært hyggelig med middag men at hun samtidig måtte være klar over at jeg er helt hetero. Da svarer hun at hun gjerne vil at vi skal treffes, "så får vi se da hvor hetero du egentlig er". Hva er det som skjer'a??
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Vell si ja, men forklar under daten at du er veldig usikker om ikk helt sikker på at du er hetero. Men at du gjerne blir med for å se hva dette er. Fortell også at du ikke ønsker å krysse så mange grenser før du selv tar iniativet. Hun er ei jente så hun forstår det. Faktisk det brae med å ha overflod av østrogen. Hilsen noen som er bifil/heteroseksuell (kan elske begge kjønn, men kun ha sex med menn).
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 hehehe Hun flørter jo bare! Kanskje blir det hele veldig vannskapelig tross alt. Du liker henne, så kanskje kan det oppstå ting du ikke forventet? Det har jo skjedd før... (altså med andre ) Men prøv å ikke overtenk det. Fokuser på det du skrev i starten 'en fantastisk spennende jente som du gleder deg til å bli kjent med'. Enjoy!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Aaaaah, been there. Jeg fikk en litt mer slibrig melding fra en venninne i fjor. Hun var bifil og jeg ville eksperimentere. Jeg var helt hetero, men endte med å bli helt hodestups forelska. Nå har vi vært sammen i et halvt år. Ting skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå