Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Litt slik sykelig Alien-dude med Dumboører... Uuuurgh...
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Det er ikke sikkert han synes du er et fruktfat heller. Synes han er sjarmerende jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Sjarmerende? Synes ikke han er noen blomst jeg nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå