Gå til innhold

Hvilket jentenavn..?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Står mellom Tuva og Sunniva. Greier ikke å bestemme meg.

Hjelp noen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge er fine, men om jeg skal velge så må det bli Tuva

Skrevet

Synes også begger er veldig fine, men holder en knapp på Tuva.

Skrevet

 

Sunniva! :-)

 

Det har vi bestemt som navn om det er jente i magen!

 

Hadde det som alternativ til vår eldste da hun var født, og har alltid likt det navnet! :-)

Skrevet

Tuva syns jeg! :) Liker korte og enkle navn best. :)

Skrevet

Sunniva!

 

Her sto det mellom Sunniva og Sigrid.

Det ble Sigrid, men får vi ei jente til blir det kanskje Sunniva :)

Skrevet

Sunniva absolutt. Har aldri likt Tuva, jeg synes det er et skikkelig mandig jentenavn..

Skrevet

Sunniva :D gammelt og norsk navn!! <3

Skrevet

Begge er fine, men jeg synes Sunniva - har alltid likt det navnet.

Skrevet

Begge er fine og såpass likefine at det er vanskeleg å velge. Kanskje Sunniva.

Skrevet

Veldig fine begge to...men tror jeg må si Tuva...

Skrevet

Sunniva!

 

(Kjenner for øvrig ei som heter begge deler...)

Skrevet

Sunniva.. :) Tuva er ikke min smak.

Skrevet

Jeg vet om en hel skokk som heter Tuva.:)

 

Men bare tantebarnet mitt, heter Sunniva<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...