Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Ikke noe stort problem med tanke på andre ting jeg leser om her nå, men dette er altså det jeg tenker litt på i kveld. Jeg sendte nemlig ut sms-er til mine nærmeste venninner i går hvor jeg fortalte at jeg var gravid. Fikk bare positive tilbakemeldinger. Men var 2 stykker som ikke har svart, og jeg mistenker dessverre at det ikke dreier seg om feil i leveransen på meldinga. Lurer bare på hvordan jeg skal forholde meg til dette? Tenker at jeg kunne jo la tvilen komme dem til gode og sende en melding imorra om det samme i lys av at det viser seg at ikke alle har fått den opprinnelige meldinga, og se om de svarer noe da. Vil egentlig unngå å spørre om de faktisk har fått meldinga.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Jeg svarer ikke alltid på sms. Glemmer det og tenker jeg skal gjøre det senere- og så blir det aldri. Ring hvis du vil ha respons.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Av og til får man meldinger når det passer litt dårlig å svare, og da har det skjedd en del ganger at jeg glemmer å svare etterpå, selv om det i utgangspunktet var meningen. Det er sikkert bare noe slikt som har skjedd. Hadde ikke skrevet flere meldinger for å være sikker på at de får det med seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå