Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Jeg drømmer så innmari om nettene, endel mareritt faktisk, kan ikke huske jeg har gjort d så mye før, men har vært endel i d siste. Jeg er i uke 15 nå og håper ikke d kommer til å fortsette for d er såå slitsomt. Skal sies at jeg ikke har hatt noen særlige andre plager hitil, men dette er forferdelig uansett :/
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 ja, det er vanlig det altså. En annen ting er at jeg nå plutselig husker drømmer som jeg hadde for mange mange år tilbake.Plutselig dukker bildene opp i hodet mitt som om det er minner, men eg vet at det er drømmer for jeg kan "huske" å ha drømt de.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Jupp, har det sånn og er i uke 18 nå. Fortalte bestevennen min om drømmene jeg hadde hatt i natt og han lurte på om jeg hadde tatt noe dop, for jeg hadde helt syke drømmer. Så jeg er helt utslitt når jeg våkner (våkner også om natta etter mareritt, men pleier å kunne sovne igjen heldigvis). Kan ikke huske å ha hatt det sånn i mitt forrige svangerskap, men da hadde jeg haugevis av andre plager, så synes faktisk ikke dette er så ille. Men for en del år siden hadde jeg veldig mye mareritt pga traumatiske hendelser, og det jeg drømmer nå er ikke nærheten like ille, så er nok derfor jeg ikke ser på dette som et så stort problem. Eneste er at jeg ser ut som en zombie, er jo aldri uthvilt, og det hjelper ikke å sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå