Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Er det mulig å nekte å gå over termin før man blir satt igang? Kan jeg kreve å bli satt igang på termindato +2-3 dager?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Nekte? Hvordan da? Skal du dra ut babyen med hendene? Som gravid og fødende så er man i hendene på sykehus, leger og jordmødre og har fint lite man selv skulle sagt.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Jeg vet ikke. Jeg sitter å funderer på det der selv, fordi jeg er livredd for å gå over, Men vet ikke om man kommer så langt med det.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Nei, bare kreve at de setter igang, nekte å forlate fødeavdelingen :-) HI
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #6 Skrevet 18. februar 2011 Du kan kanskje nekte å forlate, men du kan nok ikke tvinge dem til å sette deg i gang
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #7 Skrevet 18. februar 2011 Dere skal ikke være så redde for å gå en uke på overtid, tror ikke risikoen blir noe særlig større da enn om man føder på termin Men når det nærmer seg en 10 dager har dere nok mer medbestemmelsesrett, og på de fleste fødeavdelinger vil deres meninger bli mer vektlagt enn uken før.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #8 Skrevet 18. februar 2011 21:47: 1 uke er kanskje ikke krise. Men har hørt nok av skrekkhistorier nå, for de som har gått lengere. Synes det er sykt at man kan gå lenger enn 1 uke over termin!!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #9 Skrevet 18. februar 2011 Er du førstegangs eller har du gått over tiden før og måttet bli igangsatt da? Det kan ha ganske mye å si i forhold til om de vil sette deg igang tidligere. Men igangsetting er ikke noen god måte å skal føde på, du vil heller gå en uke over og føde på egen hånd enn å få stimulerte rier! Tro meg, jeg har prøvd begge deler. De setter deg uansett ikke i gang etter bare 2-3 dager med mindre det er tungtveiende årsaker til det. Det er like vanlig å føde etter termindato som før, så ikke vær engstelig for noen ekstra dager.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #10 Skrevet 18. februar 2011 Forsto du virkelig ikke hva Hi mente, 21:42?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå