3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Eldste har akkurat blitt bedt i bursdag for første gang og siden vi er helt uerfarne på området lurer jeg på om noen kan hjelpe oss litt:) Har ikke så lyst til å virke som en masete mamma, liksom;) Gutten vår har allergi, så jeg tenkte å ta en tlf og spørre litt ifht mat og om jeg kan være behjelpelig med å ta med noe. Blir det feil? Gutten vår er litt forsiktig av seg, så jeg regner med at jeg bør være til stede på et eller annet vis i bakgrunnen eller noe... Men usikker på om det er forventet eller helst ikke... Og så var det gave... Hvor mye og noen forslag til hva? Hjelpe meg så mye man skal lure på! Men merker jeg blir så usikker når vi aldri har vært i bhgbursdag før;) Kan ikke dere som er erfarne bursdagsgjengere fortelle litt, da:)
ariel78 Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Jeg hadde tatt en tlf på forhånd og fortalt om allergien og tilbudt og ta med egen mat hvis det er mange ting det er vanskelig for sønnen din og spise. Om foreldrene er med i en 4 årsdag er veldig opp og ned her. Endel startet å feire når de var 3 så barna begynner å bli mer vant til å gå i bursdag at foreldrene ikke trenger å være med lengre. Men det er også helt vanlig at noen er med hvis barnet ikke tør å gå alene. Gave hadde jeg kjøpt en leke til mellom 50 og 100 kr.
Gjest mphs Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Jeg ville også ringt for å fortelle om allergien og at ungen helst vil ha med mor eller far og om det er greit. Gaver kjøper jeg til ca. 90-130 kr. Lego, ett spill, tegnesaker, en leke osv
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2011 Tusen takk for svar:) Da skal jeg ta en telefon og få avklart det også blir det ut å finne en gave i morgen:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. februar 2011 #5 Skrevet 18. februar 2011 Ville helt klart tatt en sånn telefon ja, det ville jeg satt pris på om det var jeg som holdt bursdag.. Jeg ville helst at foreldre ikke skulle være der, men det kommer absolutt ann på barna.. Var flere foreldre som ble igjen her fordi de ikke ville være alene, og det var helt i orden Bruker +/- 100 kr på barnebursdager.. Biler er alltid populært! Ellers er jeg glad i å gi lærerike bøker, spill, lego..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå