Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Vi har begynt å gi grøt (holdt på i nesten 4 uker). Han får da tynn grøt 1 til 2 ganger om dagen og de siste 2 ukene har vi gitt han maltekstrakt for å få avføringen i gang, men det hjelper fint lite. Vi har nå måttet sette microlax 3 ganger. Har også prøvd å gi han pære, noe som han breker seg av selv når vi tar det i grøt. Har også prøvd å gi han svisksaft og sviskemos, men han bare brekker seg av det også. Er det noen som har noen gode råd?
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 hvor mye maltekstrakt får han ??? vi hadde 1 ss i hver flaske med melk når våre fikk grøt.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Jeg pleier å bruke 1 ts jeg da, har prøvd med 2 ts, men da bare brakk han seg Veldig lite han liker skjønner du :s
Gjest Yunie Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Duphalac. Yngstejenta vår står på 3ml duphalac 3xdaglig.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 18. februar 2011 #5 Skrevet 18. februar 2011 Er det reseptfritt og hvor gammel er jenta deres?
lille sprelle Skrevet 18. februar 2011 #6 Skrevet 18. februar 2011 Druer - er litt jobb å skrelle og dele og ta ut stein, men det løser opp magen bra. Fruktbegre, ev etterhvert slike med fiber (husker ikke fra hvilken alder) Probiotikatilskudd er bra - fåes på helsekost. Lykke til!
Gjest Yunie Skrevet 19. februar 2011 #7 Skrevet 19. februar 2011 18mnd nå.. Stått på dette siden hun var 4 uker.. Hun har alltid vært forstoppet. Alltid slitt med magen, hadde kolikk til hun var 5mnd.. Fortsatt litt plaget stakkars. Ikke bland det i melka forresten
Gjest Skrevet 19. februar 2011 #8 Skrevet 19. februar 2011 Kan jeg spørre hvorfor man ikke skal blande duphalac i melka? Jenta mi på 6 mnd bruker det, å vi fikk beskjed om å putte det i ALL drikke til hun.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 20. februar 2011 #9 Skrevet 20. februar 2011 Jeg har fått tips om matolje i grøten og å amme litt før jeg gir grøt. Dette har jeg gjort nå og det ser jammen meg ut til å funke Håper så inderlig at det fortsetter å funke slik at vi slipper annetlegemmiddel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå