Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Altså, jeg mener at hun er flink til å kle seg sånn at hun syntes og at hun er veldig original, men å si at hun er en av norges best kledde blir vel litt feil eller? (leste dette i en eller annen nettavis)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Heller en av de verst kledde vil jeg si..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Det blir helt feil ja. Men husker det året Dorthe Skappel ble kåret som best kledde. Har noen sett Skappel utenfor den røde løper? Hun kler seg grusomt. Mange som reagerte at prisen gikk til henne. Om Thomassen får tittelen i år så gir iallefall jeg opp. Sminker seg som klovn gjør hun også.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Ja, klovn er en meget god beskrivelse.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #5 Skrevet 18. februar 2011 Usj, jeg blir litt pinlig berørt jeg, når jeg ser henne. Hun er som et barn i trassalderen, tror nok aldri hun blir voksen.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #6 Skrevet 18. februar 2011 Mariann Thomassen er en kvinne som faktisk tør å svømme mot strømmen og gjøre sin egen greie. Jeg kunne aldri kledd meg som henne, men syns hun er skikkelig tøff som gjør det!
.Ann. Skrevet 18. februar 2011 #7 Skrevet 18. februar 2011 mjah... ordet klovn dukket opp hos meg også før jeg leste tråden. men altså. det er kult at hun gjør sin greie. jeg liker folk som ikke er redd for å kle seg rart. men best kledde, nei, om jeg skal synse: det syns jeg virkelig ikke.
.Ann. Skrevet 18. februar 2011 #8 Skrevet 18. februar 2011 På den annen side... dette viser jo bare for en liten andedam Norge er liksom. det er jo ikke så mange å velge i.. kanskje kan hun bli den nye kikki sørum?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå