Gå til innhold

Emmaljunga leveringstid. Erfaringer pls!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært og sett på vogner i dag, og vi har bestemt oss for at vi skal ha City Cross fra Emmaljunga. Fikk vite at om vi bestilte i dag, var det forventet leveringstid rett før påske. Vi vurderer å bestille den i morgen.

Pleier disse leveringstidene og stemme, eller går det som regel fortere, eller tregere enn de "sier" ? Jeg har termin i påsken, og om det skulle skje noe før termin, så er det jo litt dumt og stå der uten vogn. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk min denne uka. Hun sa det kom ann på hvilket stoff en skulle ha. Hun sa til meg etter at jeg hadde bestemt meg at det jeg skulle ha tok 2 uker. Tror hun gikk på pcen og fikk antatt everingstid. 9 dager senere ringte hun og hadde fått den i butikken.

Skrevet

Ok, så vi KAN være heldige da.. :) Høres positivt ut :)

Noen andre som har erfaringer?

Skrevet

Har bestilt samme type vogn, og til meg sa de at det kunne ta opptil ti uker. MEN, hvis jeg skulle få barn før vogna hadde kommet så fikk jeg låne en vogn der så lenge, så det var ingen grunn til bekymring iallefall... Har ikke termin før 7 april jeg da, så satser på at vogna har kommet til da:)

Skrevet

Vi bestilte vår emmaljunga vogn, mondial duo i leatherette i november og fikk den for to uker siden, så var ganske lang leveringstid på den. Men tror leveringstiden kommer litt an på hvilken modell og stoff man har valgt :)

Skrevet

Hei igjen, og takk for svar! :)

Vi ringte og spurte om leveringstiden på en annen farge i dag(Spurte om svart i går), og på den fargen var det bare 2-3 uker leveringstid fikk vi beskjed om. Så da ble det bestilt, så får vi bare krysse fingrene for at det stemmer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...