Gå til innhold

Sånn ca hvor mange ganger pr uke spiser du/barna pølser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan være alt i fra pølsegrategn, pølse i brød, pølse på pizza osv.. Ser det kan bli i overkant ofte her.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 1 pølsedag i uka. Det er rett etter den ene fritidsaktiviteten til barnet i huset.

Det kan bli fler for henne om vi spiser på restaurant osv, for da vil hun alltid ha pølse selv om hun liker mange slags typer av mat.

Skrevet

To-tre ganger i året. Litt lite næring i pølse synes jeg.

Skrevet

I uken? Nei-spiser ikke pølser hver uke!

Skolebarna får med pølser når de har bål på turdag, og det er hver 2.-3. uke tenker jeg som de tenner bål.

Ellers så har vi pølsemiddag kanskje 5 ganger i året.

Skrevet

Nær sagt aldri. Dog, røkt kjøttpølse og medisterpølse kan det bli, men ikke så ofte så jeg kan si antall per uke. Kanskje 2 ganger pr md...

Skrevet

Ingen av oss er spesielt glade i pølser, så det er ikke ofte. 6 ganger i året kanskje

Skrevet

3 ganger i måneden kanskje. Barna og mannen er veldig glad i pølser så vi har ofte med oss termos med pølser på tur...jeg er ikke så glad i pølser men.

Skrevet

Sånn ca aldri.... Synes pølser er lite godt.. Hvis vi spiser pølser så er det gjerne min onkel sine hjemmelagde pølser. De vet vi hva de inneholder ivertfall...

Skrevet

ca 1 gang i uken, enten før eller etter fritidsaktiviteten til eldstebarnet.

Nå er vi i en "grillepølseriskogen"- straem så det blir litt ofte synes jeg.

Skrevet

En gang i mnd kanskje? Da spiser vi pølse/lompe/brød.

Bruker aldri pølse ellers.

Skrevet

Har ikke pølser hver uke, kanskje en gang hver 14.dag. Om sommeren når vi griller blir det kanskje 1-2 ganger i uken i ferien ;-)

Skrevet

Rart at det selges så mye pølser, siden ingen av oss spiser det noe særlig ;-)

Vi har aldri pølser, jeg synes samtlige typer smaker vondt. Jentene har pølser i barnehagen, når de har "middager" der. Barnehagemiddagene her i gården er lite imponerende.

Skrevet

Jeg synes wienerpølser er kjempe godt, men synes ikke det er god nok kost for to små barn i vekst. Så, bortsett fra ferier, så blir det toppen 1 gang pr. måned.

Men f.eks i vinterferie på skitur blir det jo grilling av pølser.

I grillsesongen blir det oftere, men faktisk så elsker min 3,5 åring grillet laksekarbonader etc, så da utnytter jeg det så lenge han synes det er topp.

Skrevet

Spiser det aldri selv, og lager det heller aldri til middag her hjemme. Syns det smaker skikkelig bad. Urk!

Barna spiser det jo iblant i barnebursdager o.l.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk er så opphengt i pølser til middag. Pølsemiddag trenger faktisk ikke være usunt.

Her har vi pølser av forskjellige slag 1 gang i uken ca, og vi elsker det :))

Skrevet

Hehehe,det må være det rareste middagspm jeg har sett her inne.

Eldste spiser pølser 1 gang pr uke.Da har de turdag på skolen og siden ingen andre har med ostesmørbrød så vil hun og ha pølser.

Ellers så kanskje 2 ganger i mnd tipper jeg.Men nei,ikke flere ganger i uka.

Det blir jo litt mer pølser om sommeren når vi griller hele tiden.Da er det alltid en pølse til hver og.

Skrevet

eg ender somregel med å spy av pølser så det lager jeg aldri til middag!

men ungene eter i bursdagbesøk, og grilling ute, og det syns jeg er greit. aldri ellers...

Skrevet

Det er så rart det selges mye pølser altså, det er jo ingen som sier at de kjøper det. :P

Vi har det kanskje en gang annenhver uke. oftere om sommeren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...