Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Jeg har ikke vært noen ivrig turgåer hittil i svangerskapet, pga kvalme, bekkenløsning (ikke veldig sterkt da) og depresjon (vært mye inne, sovet, trøtt etc). Nå i ettermiddag tok jeg imidlertid med meg hunden og gikk til ei venninne (ca 1,5 km hver vei) og på returen fikk jeg voldsomme magekramper og kjente også at jeg faktisk har et bekken Ble redd på et punkt, like før jeg ringte sambo for å bli hentet. Kom meg imidlertid hjem og knakk helt sammen i gråt når jeg kom hjem, helt ødelagt både i hodet og magen. Nå har ting roet seg, kjenner bare at bekkenløsningen er på vei til å bli slitsom ikveld. Magen har roet seg og jeg kjenner masse liv. Noen som har opplevd liknende? Bør jeg lytte til kroppen, eller fortsette å gå turer med fornuften?
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Hvis jeg går litt for fort så får jeg det samme. Men om jeg stopper så gir det seg. Så jeg må gå relativt rolig for å ikke få vondt. Lytt til kroppen, bare å gå tur men ikke hold så høyt tempo. Når de først kommer her så gir de seg ikke før etter en stund.. Står stille ett minutt eller to, men så må jeg bare leve med vondten til jeg er tilbake :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå