Gå til innhold

Når starter egentlig permisjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 1. april? Er min siste arbeidsdag 10. eller 11. mars?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det er 11. mars, men usikker ja.

Skrevet

Det har jeg trodd hele tiden også, men i dag kom sjefen og mente jeg hadde tatt feil og at permisjonen starter den 11. mars, altså at siste arbeidsdag blir 10.mars. Skulle være 3 uker FØR termindagen. Men jeg finner lite om dette på nettet.

Skrevet

På NAV får du all info om fødsel og perm. Sjefen din har rett :)

Skrevet

Jeg ringte NAV imf at jeg fylte ut disse skjemaene, men hun jeg snakket med der hadde ikke greie på det. Hun mente at de telte bare dager, ikke uker (eller at 1 uke var 5 dager), og at det var snakk om 15 dager før termindato, altså uavhengig av ukedag eller helg, så hun kom jo frem til at jeg skulle starte i permisjon rundt 17.mars eller noe sånt. Og det stemmer da ikke!?!

Skrevet

Hæ? Det er jo fjernt! Det er 3 uker før termin den starter. Men jeg vet ikke om dato er til og med eller frem til hvis du skjønner. Blir enten 10. eller 11.!

Skrevet

Der står det at permisjonen starter 11.mars ja, betyr vel kanskje at det er 1. permisjonsdag det da, altså at 10.mars er siste arbeidsdag... Jaja, uansett, hvis sjefen min sier det så tror jeg at jeg uansett hører på det :-) En dag tidligere er heeeelt greit :-)

Skrevet

Jeg har termin 6.April og går ut i permisjon 14.Mars. Loven sier jo at enn senest kan starte permisjonen 3 uker før og tidligst 12. Uker før vis jeg ikke husker feil. Jeg fikk i hvertfall godkjent 14.Mars ...

Lykke til med NAV, det er noe slit å nå frem til de. Vært noen runder der selv :(

Skrevet

siste arbeidsdag er 10!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...