Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Hva er det med de som omtaler seg selv i tredjeperson som voksne...? Prøvd å finne noe lesestoff på dette uten å lykkes. Har en kollega som gjør dette og jeg syntes det er meget spesielt å sitte i et møte og omtale seg selv i tredjeperson!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Haha, sprøtt! Kan du gi eksempel på en replikk? Klarer liksom ikke å forestille meg at det går an. "Roger ikke enig", når han mener "jeg er ikke enig", f.eks?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #5 Skrevet 18. februar 2011 Er helt blank på hva han egentlig sa for jeg er litt høygravid og uinteressert i det meste om dagen, men jeg la godt merke til at han startet veldig mange setninger med "Når Ole er ute hos en kunde så gjør han alt for å selge seg inn" Dette var bare et eksempel... Hadde i min forrige jobb en kvinnelig kollega som gjorde det samme, og jeg syntes det er helt sykt. "Nå skal Tina hjem og maten katten sin"... osvosv.... Jge kan snakke slik selv på kødd, men det skjer svært sjeldent og da tror jeg de fleste skjønner ironien... Men min mannlige kollega snakker sånn alt for ofte til at dette er tilfeldig. Bare lurer på om det er en slags diagnose eller noe på voksne som snakker slik.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #6 Skrevet 18. februar 2011 Hehe,jeg gjør det i min jobb,men bare når jeg prater med barna da. jobber i bhg.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #7 Skrevet 18. februar 2011 jøss... har bare opplevd at folk har gjort det litt for spøk - og så har jeg som mamma den uvanen at jeg har litt vanskelig for å stoppe å gjøre det selv om barnet mitt helt klart har skjønt at når jeg sier jeg, så mener jeg meg selv......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå