Gå til innhold

Jeg er så laaat....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har evig nok med barnet vårt, huset, mannen og jobben min...En krevende jobb i full stilling..Føler livet bare suser av gårde og vi gjør ingenting ut av det. Trening blir det lite av... Går til og fra jobb, that`s it. Lite tid til venninner... Om hverdagene venter man bare på at man kan begynne kveldstellet etter middagsstyret og deretter se på tv i sofaen et par timer før man selv daffer i seng. Så kjedelige dager!!

 

Hva gjør dere for å piffe opp livet litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fast barnevaktsavtale en fredag i mnd.... Et tips...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...