Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Har evig nok med barnet vårt, huset, mannen og jobben min...En krevende jobb i full stilling..Føler livet bare suser av gårde og vi gjør ingenting ut av det. Trening blir det lite av... Går til og fra jobb, that`s it. Lite tid til venninner... Om hverdagene venter man bare på at man kan begynne kveldstellet etter middagsstyret og deretter se på tv i sofaen et par timer før man selv daffer i seng. Så kjedelige dager!! Hva gjør dere for å piffe opp livet litt?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Fast barnevaktsavtale en fredag i mnd.... Et tips...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå