Mamma'n til Mia Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Hei! Er det noen av dere som har vært på denne forestillingen? Jeg tenkte ta med meg datteren min på snart 6 dit. Det passer vel bra? Det er bare ledig plasser på Balkong? Er det ok å sitte på Balkong sammen med ei lita jente? Jeg har ikke vært der, så alle innspill mottas med takk! God helg alle sammen!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Vesla mi på 4 synes det var kjempestas:) Balkong er sikkert fint.
BettyBoob Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 sønnen min skal med bonusbestemoren sin på søndag Han fyller 5 i mars. Det blir sikkert bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå