Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Jeg bruker "zBench by zwwoooo" og er fornøyd med det. Jeg har ikke lagt til så mye, men du har masse i velge i. Om du går igjennom temaene så kan du klikke på forhåndsvis og se hvordan det blir seende ut. Du kan også lese i beskrivelsen hvilke muligheter de ulike tema har. http://vinterverket.wordpress.com/
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Beskrivelsen er på engelsk og jeg forstår ikke hva de ulike begrepene betyr, derfor er det vanskelig å velge. Jeg vil ha et fleksibelt tema der mye kan ligge framme permanent, ikke bare ha lenkesamling, siste innlegg, stikkordssky og slike ting. Jeg holder på å lage en informasjonsside, skjønner du. Den skal ikke være veldig personlig. Jeg er glad for at du svarer meg, håper på flere svar fra deg (og gjerne andre med erfaring).
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Er det best å velge et tema der stikkordene er flest? Betyr det at mulighetene er mange?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå