Gå til innhold

Hva tar dere på babyen i vogna?


Sara81

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Nå begynner det endelig å nærme seg:) Jeg har termin i slutten av mars og er veldig i tvil om hva jeg skal kle på babyen når han skal ligge i vogna. Har sett en del på ulldresser, men vil ikke bruke 500 kr på et plagg som kanskje ikke blir brukt.

 

Hva tenker dere som bor på østlandet? Og hvilken størrelse kjøper dere? Jeg tenker 56 er det beste, 62 blir jo så stort og da er det (forhåpentligvis) sommer....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste om dette her et sted.. hva du skal ha på. SElvfølgelig lue, men om du har en god vognpose, så måtte du ikke kle for mye på barnet. Jeg hadde ullundertøy + bukse/genser, men en god dunpose da.. Og noen ullsokker.. Men sist fikk når det var vinter... så, hmm.. Tror du bare må kjenne i nakken på barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt etter kva vær og vind det er ute. Ull er jo genialt nesten året rundt.

Det er berre til å sjekke temperaturen før du går ut av døra.

Eg sverger til ull uansett om det er vinter eller sumar. Ein blir ikkje i det minste klam og kald som ein gjer med bomull.

 

Du må berre føle deg fram. Og mars er jo som sagt heller ikkje noko mild. Om det er i begynnelse eller på slutten.

 

Eg syns det er så altfor mange som faktisk kler for lite på barna sine når det er kaldt ute. Og på slutten av mars viss det er varmt ute hadde eg ikkje brukt vognpose, men ei dyne, evt teppe på litt kaldere dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har lagt klar sauesinnspose i vogna,så blir det vognteppe over den og et teppe oppi,for å fylle rommet mellom babyen og posen... har på babyen vanlige klær og lue og en dress. klærne under dressen blir avgjort av temperaturen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...