Gå til innhold

Finnes det hele ulldresser til voksne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna mine har slike gode ulldresser, både pysjamas, lekedress og tykk ullfleecedress. Skulle gjerne hatt en slik selv for jeg er så ofte kald. Hadde vært genialt å ha ullstilongs og ullskjorte under og en god og varm ulldress over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du finner tak i det må du være så snill å sende meg oppskrift på hvor jeg kan få tak i en. Jeg er også bestandig så kald. Hadde vært deilig å bare kunne låse døra og ta på meg myk heldress i ull! :D

Skrevet

Det finnes på de fleste sportsbutikker. Bare let på nett. Jeg fant flere her en dag jeg lette etter heldress til babyen min. Men de er ufattelig dyre:(

Skrevet

Hva er ufattelig dyrt? 1000? 5000? 10 000?

Skrevet

Over tusenlappen de jeg kom over i allfall..

Skrevet

Se på sportmann.no, tror jeg har sett der

Skrevet

Handler en del på sportmann og har aldri sett ulldresser der. De har kun kosedresser i bomull...altså slike "onepiece".

Skrevet

Det er samme som er i linken over her. Er ikke en slik jeg er på jakt etter. Det blir jo det samme som å bruke ullstilongs og ullskjorte. Jeg er på jakt etter en "kosedress" i ull. En dress jeg kan ha OVER ullundertøy. En litt romslig og lun...slik barna har. Alla lekedress/pysjamas/kosedress.

Skrevet

Janus har ulljoggebukse + jakke til voksne også. Hvor man får kjøpt det, vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...